Wednesday, December 20, 2017

Dinner time


Malam ni ntah mimpi apa adik aku ajak dinner kat Kajang.  Asalnya nak dinner di YB sate tapi rupanya tutup hari ni.  Maka plan berubah kepada, sate Hj.  Samuri.  Honestly,  aku tak berapa suka sate Hj.  Samuri ni sebab aku lebih suka sate Zaini di Ampang. Lebih besar dan kuah kacangnya yang sedap.

First time makan sate Hj. Samuri kat kajang ni. Pernah makan sebelum-sebelum ni di cawangan beliau tapi macam pelik pulak. Kat hq ni rasanya lebih sedap berbanding di cawangan. Ok, boleh kena dengan tekak aku walaupun masih belum menandingi sate Zaini Ampang.

Apapun, alhamdulillah. Ada juga rezeki makan sate malam ni. Aku rasa abg ni Favorite dia sate agaknya. Dah macam-macam sate dia bawak pegi makan and bawak balik rumah. Last time sate willy. Gigih sangat beratur lama semaga-mata nak makan. Nasib baik sedap.  Ahak.


with luv,

No comments:

Post a Comment