Friday, August 5, 2016

Raja Buah


Akhirnya....
Dapat jugak durian yang sangat sedap ni. Semenjak Ramadhan lagi dah start musim durian. Tapi setiap Kali beli, belum dapat yang rasanya betul-betul  woww!  Ibarat nya setiap kali makan masih belum dapat yang nikmat. 

Memandangkan FAMA ada buat jualan durian ni, aku mintak tolong Abah pergi beli durian 101. Aku tanak durian  lain. Nasib baik ada. Sekilo RM 21. Abah beli 4 biji lebih kurang 7kg. Demi anak perempuannya yang sorg ni kan..  gigih Abah melayan selera si anak. Nampak tak Abah sayang aku? 😘

Dalam 4 biji tu, 2 biji setengah aku pulun sorang. Memang puaslah makan. Selain dari durian 101, Abah beli durian Perak jugak. Dua hari adik aku yang tak makan durian ni bising. Tetiap hari tanya, bila nak habis durian ni? Muhahaha... siapa suruh tak makan durian. Haaa kan dah pening nak bau. Durian ni satu je nak elak pening dengan bau dia, kena makan. Once dah makan, tak heran dah dengan bau durian  yang menyengat tu.

Tapi tak syoknya makan durian  kali ni sebab Boy tak de. So takde lah teman nak berebut. Huhuhu. Tunggu Boy balik, boleh beli lagik. Layan sampai muak. Lepas tu dok diam-diam tak payah mintak lagi dah. 




with luv,

No comments:

Post a Comment