Wednesday, June 26, 2013

Friendship



Yes, Exactly!

Friendship bukan u kenal i, i kenal u. No! Friendship lebih dari itu sebenarnya. Bagi aku friendship is about relationship yang tersimpan jauh di dalam hati. Tapi sebenarnya, friendship ni ada banyak kategori. Yang mana satu kategori kawan-kawanmu, hanya kamu yang boleh tentukan. 

Aku memang tak ramai kawan tapi setiap kawan-kawan yang aku ada memang valueable. Mungkin sebab aku jenis yang sentimental. Bila aku start berkawan dan boleh get along dengan mereka memang aku akan letak mereka jauh di sudut hati aku. Mereka akan sentiasa ada dalam setiap doa-doa ku. Dan pastinya kepercayaan akan di berikan 100%. Biar apa pun orang nak kata pasal mereka selagi mereka menjaga kepercayaan yang aku berikan, aku tak kisah hatta orang itu manusia yang paling jahat sekali. Tapi.... tapi.... jangan sesekali hilangkan kepercayaan yang aku berikan kerana sekali kepercayaan itu hilang memang aku takkan boleh berkawan macam dulu lagi. Never! 

Dan inilah perkara yang paling menyedihkan sebenarnya, apabila kepercayaan itu hilang. Dan mungkin juga ini adalah kelemahan aku. Yes I am... I'm not strong enuff untuk menerimanya. Effectnya akan sama macam putus cinta. Ahak... Berhari-hari bermandikan air mata..confirm! Sentimentalkan? Ahak. 
So my friends.. don't break my trust okey... 







with luv,

No comments:

Post a Comment