Saturday, January 5, 2013

Bio Essence with ATP




ATP range yang saya gunakan. Kenapa saya pilih ATP sebab konon-konon nak shapekan muka jadik 'V'. hahaha. Nak ikut model katanya. Muhahaha.



Apa itu ATP? 
Boleh klik sini untuk detail.

So inilah complete set Bio essence with ATP yang saya gunakan ketika mula-mula saya mencuba Bio Essence product.
Silky Foaming Cleanser with ATP
Deep Exfoliating Gel with ATP
Deep Nourishing Toner with ATP
Radiant Youth Essence with ATP
Bio-cell Repair Rejuvenating Serum with ATP
Face Lifting Cream with ATP



Tambahan Bio Essence produk yang saya gunakan :-

White & Firm Double Action Essence
Bio-Energy Eye Bag Vanishing Serum

Untuk detail mengenai produk-produk ini bolehlah klik ke Bio Essence 
website.


Nota kaki : Baru sekarang publish n3 ni setelah menggunakannya lebih 6 bulan dan berpuas hati dengan hasilnya. Dan ini adalah set ke3 saya beli.



with luv,

No comments:

Post a Comment