Wednesday, February 1, 2012

Biography Siti Nurhaliza








Saya bukan peminat Siti Nurhaliza. Cuma saya minat dengan suaranya dan lagu-lagu dakwahnya dalam album Tahajjud Cinta. Ok, kita lupakan sisi negative tentang Siti Nurhaliza dan kita lihat sisi positivenya. Mungkin ada sesuatu yang boleh kita ambil sebagai panduan. 


Pertama kali tengok biography penyanyi tersohor Malaysia, Dato' Siti Nurhaliza buat saya menitiskan air mata. Seriously, banyak onak dan duri yang telah di lalui beliau sebelum sampai ke tahap hari ini. Kalau nak dibandingkan antara saya dan beliau, mungkin hanya 10% sahaja cabaran yang telah saya lalui. Terlalu jauh lagi perjalanan hidup untuk mengecapi apa yang saya idam-idamkan. Dengan apa yang telah Dato' Siti lalui, beliau memang selayaknya berada dan mengecapi apa yang beliau perolehi hari ini.


Suka atau tidak, benci atau sayang, satu perkara yang harus di akui Siti memang boleh menyanyi. 











with luv,

No comments:

Post a Comment