Wednesday, September 28, 2011

Skincare pilihanku...





AKhirnya Nutox menjadi pilihan hatiku. Sebab? Fazura sangat gorgeous ok.. hahhaha... Tak de lah, antara Olay Regenerist, Nutox & SKii yang paling murah skali ialah Nutox. So saya try Nutox dulu. Kalo Nutox sesuai dengan kulit sensitifku ini, maka percubaan berakhir di sini... 


Ternyata Nutox nampak serasi dengan kulit muka yang extra sensitifku ini. Memula saya guna moisturizer nutox shj. Masa guna  moisturizer ni time kulit memang tengah problem. Nampak cam ada kesan positif. So saya beli lak set Miracle day care. Dalam ni ada Facial wash, Serum dan toner. Cost dalam RM 82.90 kalo tak silap. Oh yer, moisturizer saya beli awal. Harga dalam RM 39.90 rasa nyer kot. Ok la kan, utk full set day care cost tak sampai RM150 pon. Kalau dermedex dulu, facial wash jer dah seratus lebih. Belum serum² yg lain lagik. 


Barula konfiden nak gi beraya.. hahaha


After guna 2 minggu nampak sangat² berkesan. Kulit jadik makin licin. Yang saya perasan, jerawat cepat jer mengecut walaupon jerawat² yg halus tuh. Dan yang paling ketara ialah tone kulit jadik sekata. Sangat suker! Bau pon wangi jek... Saya paling suka guna serumnya sebab best. Kenapa best? Memang best la.. Nak tau kenalah cuba sendiri. Hahaha... 


So pas ni berkira² nak beli supernatural night repair & Ageless Eye Refiner pulak. Oh, yang paling penting Nutox is free Paraben. Apa itu Paraben bley baca sini




Nak beli set yg ni jugak ..








with luv,

No comments:

Post a Comment