Tuesday, May 10, 2011

Hair Clip Felt with Chomel Craft ...

As salam,


Last weekend memang penuh jadual ai dengan class. Start with Kelas Asas Manik pada hari Sabtu dan diikuti kelas felt pada hari Ahad. Jadual asal Felt ni hari Sabtu sbnarnya. Oh ai sudah frust time nih tapi gigihkan jugak mendaftar. Manalah tau ada rezki ai berjumpa dengan sifu² craft nih kan. Tanpa berlengah ai terus email Sr. Watie yang organize event nih. Oh yer, ai tau class ni melalui blog TiniHani. Seminggu ai tunggu tak de sebarang status. Oh hati sudah sedey, mungkin memang tiada rezeki. Tak pe lah... Dalam hati berkata²..


Tiba² hari Rabu dapat sms yang mengatakan saya terpilih untuk attend class nih. Hati mula berbunga-bunga. Tambahan pulak tarikhnya 8 May. Oh, selamat di sini. Tidak clash dengan kelas manikku. Cuma satu yang bermain di fikiran, kelas di adakan di Shah Alam. S.A? Oh saya tidak tahu ke sana.... Minda mula berputar, cam ne nak pegi nih? Mujur adik saya masih bercuti. Boleh mintak dier tunjukkan jalan. Alhamdulillah, kalau sudah rezeki memang di permudahkan olehNya. 


Finally, dapat jugak saya attend kelas nih dan jumpa Kak Azza dari chomel craft.
B4 nih berurusan melalui internet jer. 
Chomel Craft adalah antara Malaysian crafter yg menjadi inspirasi saya.


 Nampak tak bunga kat tudung saya. Selain dari kegunaannya sebagai hair clip boleh juga dipelbagaikan menjadi clip tudung. ;-)
yang penting, bijak & creatif.


 Kakak baju merah ni sampai sama dengan saya. Mujur tak sesat. 


Gigih memotong felt untuk buat cup cake. 
Tetiba miezam ckp, "eh, cam dah biasa jer... " 
hehhehe.. alaaa... saya budak baru belajar jer. Miezam ni pon crafter jugak. Sangat creative yer. Boleh terjah blog dier pulak. 
Apa yang boleh saya concludekan..... Sangat happy dapat attend class nih. Yang lebih happy dapat face to face dengan sifu² crafter.


Nih la hasilnya. Comel jek. se'chomel ' tagline Chomel Craft. hehhehe


Tak sabar nak tunggu kelas modul 2 , 3 & 4.
Modul 2 : 22 May --- Felt Hair Clip
Modul 3 & 4 : 18 Jun --- Felt T-shirt & Keychain








with luv,

No comments:

Post a Comment