Saturday, July 11, 2009

Di Balik Awan

Kenapa ai letak lagu ni di sini coz ai pernah dapat lagu ni dari 'somebody' . Somebody itu telah menyanyikan semula lagu ni bersama petikan gitarnya yang sungguh membuatkan ai sangat tersentuh. Malangnya lagu yang di beri tak habis. Ketika dan saat ai menerima lagu ini, ai ingatkan lagu hasil ciptaan beliau sendiri sebab beliau memang ada talent mencipta lagu.


Setelah sekian lama ai terima lagu tu baru hari ni ai tau lagu tu sebenarnya lagu Peterpan yang bertajuk 'Di balik awan'. So, tercapailah hasrat ai nak dengar lagu ini hingga ke akhirnya. Jom layan lagu nih...





Peterpan - Di Balik Awan

Ku tak selalu begini
Terkadang hidup memilukan
Jalan yang kulalui
Untuk sekedar bercerita

Pegang tanganku ini
Dan rasakan yang kuderita
Apa yang kuberikan
Tak pernah jadi kehidupan

Semua yang kuinginkan
Menjauh dari kehidupan

Tempat kumelihat di balik awan
Aku melihat di balik hujan
Tempatku berdiam tempat bertahan
Aku terdiam di balik hujana…

aa… a…

Pegang tanganku ini
Dan rasakan yang kuderita
Genggam tanganku ini
Genggam perihnya kehidupan

Apa yang kuberikan
Tak pernah jadi kehidupan
Semua yang kuinginkan
Menjauh dari kehidupan

Tempat kumelihat di balik awan
Aku melihat di balik hujan
Tempatku berdiam tempat bertahan
Aku terdiam di balik hujana…

aa… a…

Tempat kumelihat di balik awan
Aku melihat di balik hujan
Tempatku berdiam tempat bertahan
Aku terdiam di balik hujan

Tempat kumelihat di balik awan
Aku melihat di balik hujan
Tempatku berdiam tempat bertahan
Aku terdiam di balik hujan


p/s : lagu yang dinyanyikan semula oleh somebody itu sangat-sangat menyentuh hatiku... Oh hati, bersabarlah!

with luv,

No comments:

Post a Comment