Sunday, March 22, 2009

kene tag.... menci..

Tag from maznah.
waaa... aku tak suker main game tagging nih... malas nak pk.. muhahahah... Layan jer la ek....

1. Letakkan 3 gambar dalam berlainan mood!!

i) External Hardisk aku tak tau mana pegi.... ader gambo dlm tuh..
ii) Power supply pc kat umah beru jek meletopss... ader gambo dlm pc tuh...
iii) Notebook ni xder dvdrom... aku ader gambo dlm dvd tp x lh bacer lak... hampeh..

2. Describe in 5 words about yourself
i) Pendiam (Diam ker? skit la.. hehe)
ii) Pemalas ( aku mmg malas babe nak lipat kain... hahahha)
iii) Penggemar Manik ( oh... manik dan aku tak bleh di pisahkan... ngeh..ngeh..ngeh)
iv) Suka ketawa ( Aku mmg suker ketawa... bukan aper... free treatment utk awet muda.. hahahha)
v) Pengemas ( ikut mood nak mengemas ni.. aku boleh jer tahan sehari suntuk mengemas kalo mood dtg... )

3. Berikan 3 perkara yang buat anda gelisah
1. Bile keje tak siap...woppss.... kene OT ker??
2. Bile jam menunjukkan pukul 4 pm... one more hour ok... apsal lmbat sgt nih....
3. Bile esok gaji .... tak sabo nak beratur kat bank......

4. Huruf yang anda selalu guna
M.S.R.A.I.Z.A

5. senaraikan 5 perkara yang buat anda happy
1. Bila aku dapat beli baju yang aku suker.... i like it!
2. Bila aku dapat beli perfume yang aku suker.... i like it!
3. Bila aku dapat beli kasut yang aku suker.... i like it!
4. Bila aku dapat beli handbag yang aku suker.... i like it!
5. Bila aku dapat g shopping.... i like it!


6. Senaraikan 5 insan yang anda sayang
1.Mak & Abah
2. kakak dan adik-adik
3. makcik dan pakcik
4. cousin rapat
5. ...... tut .......

7. Anda marah bila.....
1) org tipu aku.... aku paling menci org tipu aku....!!!
2) mungkir janji.... kalo tak pandai nak kota jgn berjanji okkey...
3) cakap belakang.... tak puas hati jumpa kat simpang la.... hahhaha!!


8. Anda nangis bila.....
1) Marah yang teramat
2) Sedih

3) Org yg paling di sayangi menipu!!! oh sakit wehh...

9. anda memang SELAMBA kalau tag....
1) DORISYA
2) DEQ JAA

No comments:

Post a Comment