Monday, February 16, 2009

friendster vs facebook

Friendster???

or

Facebook???

Mana satu yang jadi pilihan? Skang aku lagik layan facebook berbanding friendster. Nape? sebab member aku ramai yg dah join facebook so aku pon layan jek la. Bukannya minat sgt tapi okla untuk mengisi masa lapang. Masa lapang ker? Ahak.

Hari ni, setelah sekian lama aku tak update malah tak login langsung pun akaun friendster aku, ntah kenapa malam ni tergerak pulak hati nak melihat² apa yg menariknya perkembangan² sahabat handai aku. Semak punya semak... new messages... new comment.. new friend request.. aduhai menunjukkan betapa lamanya aku tak mengemaskini akaun aku.

Apapun aku dan membersihkan segala sawang², habuk yang ada dalam rumah aku (friendster) yang satu nih. Pasang langsir baru (upload new pic) ... kemas² skit.. ok siap... letih jugak ler nak mendelete apa yg patut tuh kan. Ituler rajin sangat.. hehe...

No comments:

Post a Comment